We helpen u graag verder!
073 - 692 39 39 [email protected]

Kwaliteit

Bij Kenhardt hebben wij kwaliteit hoog in het vaandel

In de uitvoering van ons werk baseren we ons op actuele en hoogwaardige informatie, vaak vanuit de wetenschap, over doelmatigheid en doeltreffendheid. Een benadering die de beste garantie biedt op effectieve resultaten in de praktijk. Kortom, eenevidence based practice. Daarnaast houden we ons aan de voor onze brancherelevante beroepscodes en evalueren we onze dienstverlening structureel met opdrachtgevers én kandidaten.

Evaluaties

Wij vinden het belangrijk om te weten hoe onze dienstverlening wordt ervaren. Niet alleen door onze opdrachtgevers, maar ook door deelnemers aan onze assessments.

Klanttevredenheid

Met onze opdrachtgevers blijven wij voortdurend in overleg om, waar nodig, bij te sturen en de dienstverlening te optimaliseren. Voorheen voerde Kenhardt jaarlijks een online klanttevredenheidsonderzoek uit. Een makkelijke en tegenwoordig veelgebruikte manier van kwaliteitsmeting. De resultaten waren jaarlijks zeer positief, met rapportcijfers van ruim boven de 8. Maar feedback over hoe we onze dienstverlening konden verbeteren kwam hieruit nauwelijks naar voren. Vandaar dat we tegenwoordig kiezen voor kwalitatief onderzoek. Alle klanten met een minimale jaaromzet worden periodiek door onze accountmanager bezocht om de dienstverlening en de resultaten te evalueren. Zo krijgen we niet alleen directe feedback, maar ook ideeën over hoe we onze dienstverlening kunnen optimaliseren. Dat is waar Kenhardt voor staat!

Online Assessment Evaluatie

Na afronding van elk assessment ontvangt de deelnemer een uitnodiging voor het invullen van een online evaluatie. De thema’s die hierin aan de orde komen zijn rechtstreeks afgeleid van de code van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP), de International Test Commission (ITC) en de in ontwikkeling zijnde ISO-norm voor assessments. Daarmee is Kenhardt uniek.

De scores en opmerkingen worden door ons gebruikt om de kwaliteit te borgen en de dienstverlening te optimaliseren. Resultaten worden besproken door de accountmanagers in het overleg met klanten. Kortom, de evaluatie van onze assessments door deelnemers is voor ons een buitengewoon waardevol instrument.

Voor opdrachtgevers die de rapportages willen inzien, maken we graag een afspraak.

Neem voor meer informatie contact met ons op:

[email protected]

073 692 39 39

Send this to a friend